Przejdź do treści

citiChat – wirtualny urzędnik, który wytłumaczy mieszkańcom jak załatwić wszystkie sprawy w Twoim mieście lub gminie

Odkryj citiChat: Najlepsze Rozwiązanie do Efektywnego Udostępniania FAQ oraz Bazy Wiedzy oparte o architekturę Wielkich Modeli Językowych – Prawdziwy ChatGPT dla Twojego Urzędu!

Logo chatbota dla urzędów - citiChat

Każdy z nas prędzej czy później musi zmierzyć się z formalnościami w urzędzie. Jakie dokumenty są potrzebne? Gdzie złożyć wnioski? Ile czasu zajmie ich rozpatrzenie? Odpowiedzi na te pytania często są trudne do znalezienia i niejednoznaczne. Dlatego stworzyliśmy citiChat – spersonalizowanego chatbota, który jest gotowy, aby pomóc mieszkańcom Twojego miast lub gminy w codziennych sprawach urzędowych. Dzięki citiChat mieszkaniec uzyska szybkie i klarowne odpowiedzi na wszystkie pytania związane z procedurami urzędowymi. Pozwól pracownikom Twojego urzędu zająć się ważniejszymi sprawami niż odbieranie telefonów z pytaniami od mieszkańców – zaufaj citiChat!

Mężczyzna stojący przed świetlnymi kwadratami

Główne korzyści:

  1. Natychmiastowy dostęp do informacji dla mieszkańców: Dzięki wdrożeniu chatbota na miejskim i gminnym portalu informacyjnym, mieszkańcy zyskują natychmiastowy dostęp do potrzebnych im informacji, bez konieczności żmudnego wyszukiwania ich na poszczególnych stronach internetowych.
  2. Odciążenie pracowników urzędu: Pracownicy urzędu mogą wreszcie skupić się na swojej pracy nie przerywanej telefonami z pytaniami petentów.
  3. Dostępność 24/7: Możliwość uzyskania informacji w każdy dzień tygodnia i o każdej porze dnia.
  4. Monitorowanie popularności wyszukiwanych zagadnień: Dzięki ciągłemu monitorowaniu zagadnień o które pytają się mieszkańcy, turyści czy przedsiębiorcy, jednostka samorządowa może oceniać popularność poszczególnych usług, a w przypadku ich braku rozważać udostępnienie.
  5. Wielojęzyczność: Obsługa wielu języków daje niespotykane dotąd możliwości lepszej komunikacji z turystami zagranicznymi, co ma szczególne znaczenie dla atrakcyjnych turystycznie regionów oraz gmin nadgranicznych.

Cechy wyróżniające:

Możliwość korzystania z różnych źródeł wiedzy: Aby chatbot był w stanie odpowiadać na pytania użytkowników musi posiadać dostęp do bazy wiedzy, którą stanowić mogą istniejące strony www, czy dokumenty elektroniczne. Jeśli w Twoim urzędzie brak jest takich rozwiązań to pomożemy wdrożyć prosty w obsłudze system zarządzania wiedzą.

Brak konieczności konfigurowania po wdrożeniu: Podczas wdrożenia chatbot musi zostać skonfigurowany, tak aby rozumiał strukturę źródła wiedzy. Kiedy źródło wiedzy będzie przyrastać, zachowując stałą strukturę, nie są konieczne żadne ingerencje w konfigurację chatbota.

Ciągłe monitorowanie: Dzięki ciągłemu monitorowaniu prowadzonych konwersacji oraz umożliwieniu oceny poziomu zadowolenia użytkowników można otrzymywać wskazania co do braków w bazie wiedzy, popularności poszczególnych usług, czy też braku wdrożenia usług oczekiwanych przez mieszkańców, turystów lub przedsiębiorców.

Klawiatura i myszka

Oferta dla Ciebie:

Nie mniej ważne są Twoje indywidualne oczekiwania. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy dostosować nasze rozwiązanie do specyfiki funkcjonowania Twojej jednostki.

Skontaktuj się z nami już dziś i przekonaj się, jak citiChat może pomóc mieszkańcom i odciążyć pracowników Twojego Urzędu!

Rozpocznij swoją podróż z citiChar już dziś! Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy dostosować nasze rozwiązanie do Twoich unikalnych potrzeb.