citiChat – wirtualny urzędnik, który wytłumaczy mieszkańcom jak załatwić wszystkie sprawy w Twoim mieście lub gminie
Każdy z nas prędzej czy później musi zmierzyć się z formalnościami w urzędzie. Jakie dokumenty są potrzebne? Gdzie złożyć wnioski? Ile czasu zajmie ich rozpatrzenie? Odpowiedzi na te pytania często są trudne do znalezienia i niejednoznaczne. Dlatego stworzyliśmy citiChat – spersonalizowanego chatbota, który jest gotowy, aby pomóc mieszkańcom Twojego miast lub gminy w codziennych sprawach urzędowych. Dzięki citiChat mieszkaniec uzyska szybkie i klarowne odpowiedzi na wszystkie pytania związane z procedurami urzędowymi. Pozwól pracownikom Twojego urzędu zająć się ważniejszymi sprawami niż odbieranie telefonów z pytaniami od mieszkańców – zaufaj citiChat!
Główne korzyści:
- Natychmiastowy dostęp do informacji dla mieszkańców: Dzięki wdrożeniu chatbota na miejskim i gminnym portalu informacyjnym, mieszkańcy zyskują natychmiastowy dostęp do potrzebnych im informacji, bez konieczności żmudnego wyszukiwania ich na poszczególnych stronach internetowych.
- Odciążenie pracowników urzędu: Pracownicy urzędu mogą wreszcie skupić się na swojej pracy nie przerywanej telefonami z pytaniami petentów.
- Dostępność 24/7: Możliwość uzyskania informacji w każdy dzień tygodnia i o każdej porze dnia.
- Monitorowanie popularności wyszukiwanych zagadnień: Dzięki ciągłemu monitorowaniu zagadnień o które pytają się mieszkańcy, turyści czy przedsiębiorcy, jednostka samorządowa może oceniać popularność poszczególnych usług, a w przypadku ich braku rozważać udostępnienie.
- Wielojęzyczność: Obsługa wielu języków daje niespotykane dotąd możliwości lepszej komunikacji z turystami zagranicznymi, co ma szczególne znaczenie dla atrakcyjnych turystycznie regionów oraz gmin nadgranicznych.
Cechy wyróżniające:
Możliwość korzystania z różnych źródeł wiedzy: Aby chatbot był w stanie odpowiadać na pytania użytkowników musi posiadać dostęp do bazy wiedzy, którą stanowić mogą istniejące strony www, czy dokumenty elektroniczne. Jeśli w Twoim urzędzie brak jest takich rozwiązań to pomożemy wdrożyć prosty w obsłudze system zarządzania wiedzą.
Brak konieczności konfigurowania po wdrożeniu: Podczas wdrożenia chatbot musi zostać skonfigurowany, tak aby rozumiał strukturę źródła wiedzy. Kiedy źródło wiedzy będzie przyrastać, zachowując stałą strukturę, nie są konieczne żadne ingerencje w konfigurację chatbota.
Ciągłe monitorowanie: Dzięki ciągłemu monitorowaniu prowadzonych konwersacji oraz umożliwieniu oceny poziomu zadowolenia użytkowników można otrzymywać wskazania co do braków w bazie wiedzy, popularności poszczególnych usług, czy też braku wdrożenia usług oczekiwanych przez mieszkańców, turystów lub przedsiębiorców.
Oferta dla Ciebie:
citiChat to rozwiązanie, które doskonale uzupełni portal internetowy Twojej gminy lub miasta, sprawiając, że mieszkańcy, turyści i przedsiębiorcy zyskają błyskawiczny dostęp do poszukiwanych przez nich informacji. Jednocześnie, ten sposób automatyzacji usług informacyjnych sprawia również, że pracownicy urzędu zyskają więcej czasu na nie przerywaną przez telefony petentów realizację swoich zadań. Usługi chatbota możemy wdrożyć w oparciu o zastaną w jednostce infrastrukturę lub w modelu chmurowym, gdzie koszt jego utrzymania zależny będzie od stopnia jego użycia.
Nie mniej ważne są Twoje indywidualne oczekiwania. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy dostosować nasze rozwiązanie do specyfiki funkcjonowania Twojej jednostki.
Więcej o zagadnieniach związanych z inteligentnymi chatbotami oraz sztuczną inteligencją przeczytać możesz w nasze bazie wiedzy.
Skontaktuj się z nami już dziś i przekonaj się, jak citiChat może pomóc mieszkańcom i odciążyć pracowników Twojego Urzędu!
Rozpocznij swoją podróż z citiChar już dziś! Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy dostosować nasze rozwiązanie do Twoich unikalnych potrzeb.